modul Pokladna

  • Snadná obsluha

    přehledná grafika a lehce pochopitelné ovládání
  • Rychlé zpracování

    minimum kroků k zadání objednávky
  • Pohotové nastavení

    pružné změny ceníků a řízení slev
  • Široké využití

    restaurace, bary, kavárny, vinárny, bistra, kantýny, après ski, cukrárny…
  • Otevřený program

    napojení na výčepní zařízení, mobilní pokladny, elektronické stravenky…
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
český software s více než 20-ti letou tradicí

Pokladní systém

Modul restaurační Pokladna je určen pro snadný a přehledný prodej především v oblasti gastro provozů. Ovládání programu je uzpůsobeno pro dotykový monitor nebo pro klávesnici, případně obě varianty současně. Systém je vhodný pro restaurace, hotelová zařízení, vinárny, kavárny, bistra, bary, výčepy, hospody, bufety, kantýny a podobně.

pokladna EET

Registrační pokladna EET - základní popis modulu

ZÁKON O EVIDENCI TRŽEB nabyl platnosti dne 13. 4. 2016, kdy byl ve Sbírce zákonů vyhlášen pod číslem 112/2016 Sb. To znamená, že první skupina podnikatelů (ubytovací a stravovací služby) začne elektronicky evidovat tržby povinně od 1. prosince 2016. Elektronická evidence tržeb spočívá v tom, že je prakticky on-line evidována každá platba v hotovosti, a zákazník obdrží od obchodníka účtenku s unikátním kódem finanční správy.

Díky úpravě standardní restaurační pokladny můžeme nově nabídnout modul Registrační pokladna EET, který je vhodný především pro uživatele potřebující splnit zákonnou povinnost s minimálními náklady. Zároveň je k dispozici možnost rozšíření registrační pokladny EET o další námi nabízené moduly a tím získat všechny výhody robustního řešení restauračního nebo hotelového informačního systému bez nutnosti změny dodavatele.

Registrační pokladna EET pracuje při zachování všech důležitých funkcí stejně jako stávající modul Pokladna s tím rozdílem, že bude jednodušší její instalace a registrace uživatele. Zavedení proběhne vzdáleně a zakoupení licence a její registrace bude možné na webových stránkách společnosti Agnis.

Registrační pokladna EET je uzpůsobena pro všechna zařízení s OS Windows. Může jít o počítače, tablety nebo pokladní terminály.

V oblasti hardware nabízíme různá řešení a jeho výběr záleží na konkrétním provozu a možnostech uživatele.

Funkce pokladního systému 

  • Počítačová síť Modul pokladna je nenáročný na hardware a snadno zapojitelný do počítačové sítě. Díky tomu lze operativně měnit nastavení, zpracovávat data a mít pod kontrolou daný úsek z libovolného počítače v počítačové síti. Pokladny mohou pracovat i samostatně (lokálně), informace o prodeji jsou pak do hlavního počítače přenášeny pomocí přenosných médií nebo vzdálených (FTP) přenosů. Doporučený hardware...
  • Mobilní číšník Pro zrychlení obsluhy na vzdálenějších místech provozovny a letních zahrádkách doporučujeme modul mobilní číšník, kterým lze odeslat objednávku jídel do kuchyně nebo rozúčtovat útratu hostů přímo od stolu. Číst dál...
  • Věrnostní systém Velmi důležitým pomocníkem pro udržení návštěvnosti a stálých hostů může být věrnostní systém, tedy modul pro řízení slev, bonusů nebo kreditu pomocí zákaznických karet. Číst dál...
  • Výčepní zařízení Pokladní terminál je možno propojit s elektronickými a výčepními systémy EVES. Můžete tak získat nejúčinnější kontrolu oběhu financí a zamezení krácení tržeb personálem. Číst dál...
  • Elektronické vyhodnocení alkoholu Rychlé a přesné, bez přelévání alkoholu. Číst dál...
  • Alergeny Pokladní systém rovněž splňuje povinnost danou Nařízením Evropského Parlamentu informovat spotřebitele o přítomných alergenech v prodávaných pokrmech a nápojích.
  • E-stravenky Budoucnost stravovávní představují elektronické stravenky, které lze v současné době přijímat  od společnosti Benefit Plus. Číst dál...
  • Plán stolů a židlí Jednoduchá a přehledná obsluha pomocí plánu stolů a židlí, které lze volně překreslovat.
  • Obrázky na tlačítku Na místo barvy je možno použít na tlačítka barevné logo nápoje.  
  • Logo na účtence Tisk účtenek v různých variantách s možností reprezentativního grafického zpracování včetně loga provozu.
  • Různé ceníky Vedení více druhů ceníků, snadné operativní úpravy cen.   
  • Vyúčtování Lze zadávat více účtů na jeden stůl, z jednoho účtu je možno vytvořit více účtenek, různé způsoby platby. 
  • Happy hours Nastavení slev pro určitou položku v předem určený den a čas.  
  • Zásobník účtenek Účtenky jsou uloženy se všemi podrobnosti, staré účtenky je možno převést do archivu.
  • Bony Tisk objednávkových bonů do kuchyně.  
  • Vyhodnocení směny číšníka, prodej přes pokladnu, případný doplatek na základě zjištění provedené fyzické inventury.  
  • Výkazy Souhrnné i podrobné vyhodnocení tržby, výkaz DPH, ziskovost, žebříčky prodejnosti.
  • Odpis zboží ze skladu provozního úseku.  
  • Převod na hotelový účet ubytovaného hosta.
  • Identifikace číšníků Pokud s pokladnou pracuje na směně více číšníků a je požadováno, aby se každý identifikoval, je možno využít magnetických čipů namísto zadávání hesel.
  • Rezervace stolů Jednoduchý nástroj pro rezervaci stolů pomocí kalendáře s možností uvedení podrobností a zobrazením času rezervace na ploše stolu.

standardní restaurační pokladna

Pokladní systémy - základní popis modulu

Vzhled a ovládání modulu splňuje nejnáročnější požadavky na moderní software. Provozovna je zobrazena na monitoru v podobě stolového plánu a židlí, přičemž je možno založit více místností. Dotykové terminály lze variabilně osadit řadou periferií, například čtečkou magnetických karet pro možnost vedení zákaznických nebo věrnostních účtů a slevových karet nebo digitální váhou pro vyhodnocení alkoholu.

Okno pro práci s účtem hosta obsahuje v levé části položky účtu a v pravé části prodejní položky, které se dají libovolně sestavovat pro konkrétní úsek provozu a které lze opatřit barvou podle vašeho vkusu. Dále je možno tvořit podskupiny položek, např. pod volbou "Teplá jídla" se nabídne skupina všech teplých jídel.

Funkce pokladního systému 

  • Počítačová síť Modul pokladna je nenáročný na hardware a snadno zapojitelný do počítačové sítě. Díky tomu lze operativně měnit nastavení, zpracovávat data a mít pod kontrolou daný úsek z libovolného počítače v počítačové síti. Pokladny mohou pracovat i samostatně (lokálně), informace o prodeji jsou pak do hlavního počítače přenášeny pomocí přenosných médií nebo vzdálených (FTP) přenosů. Doporučený hardware...
  • Mobilní číšník Pro zrychlení obsluhy na vzdálenějších místech provozovny a letních zahrádkách doporučujeme modul mobilní číšník, kterým lze odeslat objednávku jídel do kuchyně nebo rozúčtovat útratu hostů přímo od stolu. Číst dál...
  • Věrnostní systém Velmi důležitým pomocníkem pro udržení návštěvnosti a stálých hostů může být věrnostní systém, tedy modul pro řízení slev, bonusů nebo kreditu pomocí zákaznických karet. Číst dál...
  • Výčepní zařízení Pokladní terminál je možno propojit s elektronickými a výčepními systémy EVES. Můžete tak získat nejúčinnější kontrolu oběhu financí a zamezení krácení tržeb personálem. Číst dál...
  • Elektronické vyhodnocení alkoholu Rychlé a přesné, bez přelévání alkoholu. Číst dál...
  • Alergeny Pokladní systém rovněž splňuje povinnost danou Nařízením Evropského Parlamentu informovat spotřebitele o přítomných alergenech v prodávaných pokrmech a nápojích.
  • E-stravenky Budoucnost stravovávní představují elektronické stravenky, které lze v současné době přijímat  od společnosti Benefit Plus. Číst dál...
  • Plán stolů a židlí Jednoduchá a přehledná obsluha pomocí plánu stolů a židlí, které lze volně překreslovat.
  • Obrázky na tlačítku Na místo barvy je možno použít na tlačítka barevné logo nápoje.  
  • Logo na účtence Tisk účtenek v různých variantách s možností reprezentativního grafického zpracování včetně loga provozu.
  • Různé ceníky Vedení více druhů ceníků, snadné operativní úpravy cen.   
  • Vyúčtování Lze zadávat více účtů na jeden stůl, z jednoho účtu je možno vytvořit více účtenek, různé způsoby platby. 
  • Happy hours Nastavení slev pro určitou položku v předem určený den a čas.  
  • Zásobník účtenek Účtenky jsou uloženy se všemi podrobnosti, staré účtenky je možno převést do archivu.
  • Bony Tisk objednávkových bonů do kuchyně.  
  • Vyhodnocení směny číšníka, prodej přes pokladnu, případný doplatek na základě zjištění provedené fyzické inventury.  
  • Výkazy Souhrnné i podrobné vyhodnocení tržby, výkaz DPH, ziskovost, žebříčky prodejnosti.
  • Odpis zboží ze skladu provozního úseku.  
  • Převod na hotelový účet ubytovaného hosta.
  • Identifikace číšníků Pokud s pokladnou pracuje na směně více číšníků a je požadováno, aby se každý identifikoval, je možno využít magnetických čipů namísto zadávání hesel.
  • Rezervace stolů Jednoduchý nástroj pro rezervaci stolů pomocí kalendáře s možností uvedení podrobností a zobrazením času rezervace na ploše stolu.

Naposledy změněno pátek, 13 květen 2016 22:21

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.