modul Recepce

  • Grafická obsazenost

    Ubytování a rezervace názorně v barvách
  • Cenová strategie

    Varianty ceníků a slev, definice období a progrese ceny
  • zámkové systémy

    propojení na systémy předních výrobců
  • Reporty

    Statistiky, podklady pro úřady a účetnictví
  • On-line rezervace

    Propojení na ubytovací portály
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
český software s více než 20-ti letou tradicí

Recepce

Základní popis

Základním rysem modulu Recepce je názorná grafická aktuální informace o obsazenosti hotelu, tedy ubytování, rezervace a uvedení mimo provoz na jednotlivých pokojích (apartmánech, chatkách). Z této základní obrazovky je možno intuitivně vstupovat do formulářů poskytujících podrobné informace, provádět různá zpracování, změny stavu, vyúčtování a vyhodnocení.

Funkce modulu recepce

  • Rezervace Podrobná evidence rezervací jednotlivců i skupin, kalkulace celkové ceny pobytu, možnost stanovení individuálních cen, určení výše a hlídání termínu úhrady zálohy, názorné sledování požadavků hosta a průběžné zpracovanosti rezervace, rychlé sumární zjištění volné kapacity hotelu s možností uskutečnění sumární rezervace skupiny, potvrzení o rezervaci klasické na papír nebo elektronické zaslané e-mailem, snadný přechod rezervace na ubytování, možnost vystavení zálohové faktury, možnost tisku poštovní poukázky.
  • Ubytování Lze pracovat s jednotlivci i skupinami z předchozí rezervace nebo přímo bez předchozí rezervace, vedení účtu pokoje nebo jednotlivých hostů, vedení účtu skupiny, zatěžování účtu hosta poplatky za ubytování, hotelovou penzi a řadou jiných položek v závislosti na množství a pestrosti poskytovaných služeb, automatické denní zatěžování nebo jednorázové dotížení účtu hosta a skupiny, pro jednotlivé hosty je možno stanovit individuální cenové hladiny, vyúčtování jednotlivého hosta, celého pokoje nebo celé skupiny, jedna účtenka může být hrazena kombinací více druhů plateb včetně přímé úhrady valutami.
  • Mimo provoz Uvedení pokoje mimo provoz (malování, rekonstrukce, havárie…).
  • Hotelové penze Evidence objednávek hotelové penze ve zjednodušené variantě (jen snídaně) nebo ve variantě plné penze (snídaně, přesnídávka, oběd, svačina, večeře, balíček). Na základě objednané penze vznikají požadavky na kuchyň a také jsou zatěžovány hotelové účty hostů a skupin.
  • Kniha hostů Vedení knihy hostů (tuzemci, cizinci).
  • Balíčky Položky tvořící náplň balíčku mají jednotnou sazbu DPH, mohou být pevné, pružné, jednorázové, denní...
  • Vouchery Možnost vlastní emitace, prodeje a uplatnění voucherů v průběhu ubytování.
  • Hlášení pro cizineckou policii elektronicky.
  • Marketing Databáze klientů, hromadný mailing, statistiky náboru a segmentu.
  • Společenské akce Přehled akcí a úkolů.
  • Poplatek obci Výpočet daně z přechodného rekreačního pobytu a daně za lužko/noc odváděné na obecní úřad.
  • Zásobník vystavených dokladů (účtenek, potvrzení o záloze, nákup valut, odvod hotovosti, dotace hotovosti), v rámci aktuální neuzavřené směny možnost dodatečné úpravy adresy odběratele, způsobu platby, úplného storna účtenky, zpětný tisk účtenky. Převod starých dokladů do archivu.
  • Tisk účtenek v různých variantách s možností reprezentativního grafického zpracování včetně loga hotelu, tisk dokladů v cizích jazycích.
  • Uzávěrky Směnové, denní a měsíční uzávěrky.
  • Pokojská Evidence a předpis k úklidu pokojů.
  • Směnárna Součástí programu je i směnárna, která je nedílnou součástí recepce nebo je provozována samostatně.
  • Telefonní tarifikace Podrobná evidence uskutečněných telefonních hovorů, načítání dat z telefonní ústředny, výpočet ceny hovoru, automatické zatížení tel.hovoru na hotelový účet hosta, výkaz hovorny, vyúčtování telefonních hovorů, vyhodnocení za jednotlivé linky a jednotlivé pobočky.
  • Podklad pro účetnictví Automatické kompletní rozúčtování dokladů, souhrnné podklady pro účetnictví, vykazování DPH.
  • Statistiky Obsazenost, průměrná cena za lůžko/pokoj, plány pobytů včetně kalkulace, manažerské sestavy.
  • Historie operací Ukládání historie o všech provedených důležitých úkonech (druh operace, datum, čas a kdo)
  • Kompetence Systém propracovaných kompetencí a hesel umožňuje jednotlivým uživatelům zakázat, povolit částečně nebo povolit bez omezení provádění jednotlivých úloh, operací a zpracování.
Naposledy změněno pondělí, 01 prosinec 2014 14:15

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.