aktuality - Software pro hotely a restaurace - AGNIS s.r.o.

Aktuality

 

Pro rychlejší ubytování hostů jsme pro vás připravili zcela nový ONLINE CHECK-IN.

 

Co přináší AutoLetter AGNIS?

AutoLetter AGNIS dokáže automaticky odesílat e-maily, ve kterých bude host informován o aktuálním stavu své rezervace. E-mail bude odeslán nejpozději do 15 minut od zadání rezervace do Recepce.

Jaké typy e-mailů AutoLetter AGNIS nabízí?

AutoLetter AGNIS nabízí celkem pět volitelných typů e-mailů.

  1. Potvrzení rezervace - tento e-mail bude automaticky odeslán po vyplnění termínu a částky zálohy do Recepce AGNIS. Host je tím informován o tom, že byla jeho rezervace přijata a zároveň mu jsou odeslány informace o detailech rezervace, podrobnosti vztahující se k platbě zálohy, atp. Vzorový náhled potvrzení naleznete pod článkem.
  2. Potvrzení přijaté platby - tento e-mail je automaticky odeslán ve chvíli, kdy je potvrzeno přijetí platby. Host je informován o tom, že jeho platba byla přijata a zároveň má možnost využít odkaz ke stažení vygenerovaného poukazu ve formátu pdf. Vzhled poukazu má podobu předem na míru nadefinované šablony. Host si jej může vytisknout a například se jím prokázat při svém příjezdu.
  3. Připomínka platby - tento e-mail odchází jeden den po termínu nezaplacené zálohy. Host je vámi zvoleným textem informován o tom, že dosud neuhradil předepsanou zálohu rezervace.
  4. Připomínka příjezdů - tento e-mail je automaticky odeslán (ve vámi definovaném počtu dní) před příjezdem hosta. Hosta tak informujete o aktualitách či jiných potřebných sděleních.
  5. Zpětná vazba po odjezdu - tento e-mail je automaticky odeslán (ve vámi definovaném počtu dní) po odjezdu hosta za účelem zjištění jeho spokojenosti apod.

 

Jaké jsou další výhody AutoLeter AGNIS?

U všech typů AutoLetter AGNIS je možnost využít uživatelsky definovatelné šablony emailů, u kterých lze vytvořit požadovaný vzhled i textový obsah. Automaticky zasílané e-maily jsou multijazyčné. To znamená, že host dostane odezvu v jazyce, ve kterém komunikuje. Pokud nebude k dispozici jeho nativní jazyková varianta, pak bude odezva odeslána v anglickém jazyce.

Při odeslání automatického e-mailu je tato událost zapsána do historie rezervace. Tím si může obsluha Recepce jednoduše ověřit, kdy a jaká komunikace s hostem proběhla.

 

Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás novou verzi programu SMĚNÁRNA PRO ČR .

 

Od 1. 4. 2019 nabývá účinnosti novela zákona o směnárenské činnosti. Jedná se o zákon č. 5/2019 Sb. kterým se mění zákon č. 277/2013 Sb.

 

Plátci zákaznické podpory mají upgrade ke stažení zdarma na adrese: http://www.agnis.cz/podpora/i/66-upgrade , neplátci zákaznické podpory si mohou upgrade zakoupit (upgrade můžete objednávat emailem na : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., v objednávce prosím uveďte na sebe kontakt nebo objednávejte telefonicky na čísle 584 409 354 ) . Pokud máte zájem o provedení upgrade našim technikem, upgrade s Vámi naplánujeme na telefonním čísle 584 409354 a to každý pracovní den od 8 -16 –ti hodin..

 

Hlavní novinky jsou:

1)      Za provedení směnárenského obchodu nelze účtovat poplatek.

2)      Na dokladu o provedení směnárenského odpočtu musí být nově informace o právech zákazníka:

a.       informace o právu odstoupit od smlouvy,

b.      informace o právu podat stížnost,

c.       informace podat návrh k mimosoudnímu řešení sporu

3)      Předsmluvní informace není nutné vydávat u směn v hodnodě do 1000 Eur.

4)      Právo na odstoupení od smlouvy.

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy o směnárenském obchodu do 3 hodin od provedení směnárenského obchodu, a to v provozovně, ve které směn.obchod provedl.

U transakcí nad 1000 EUR lze právo uplatnit do částky 1000 EUR.

V souvislosti s právem na odstoupení od smlouvy musí být na dokladu uvedena otevírací doba pobočky.

Do systému Agnis byly potřebné úpravy zapracovány a jsou k dispozici v upgrade od 11. 3. 2019. Aby vaše programy i po 1. dubnu splňovaly všechny náležitosti je potřeba udělat následující kroky:

-         Udělat upgrade systému Agnis

-         Provést nastavení programu:

o   Zrušit poplatek, pokud máte nastaven

o   Zadat otevírací dobu směnárny

            o   Zkontrolovat a případně doplnit nastavení tisku dokladu o směně

Postup nastavení parametrů a použití nových funkcí v programu je popsáno v modulu Směnárna nebo Recepce v nabídce “Servis / Informace o změnách / Směnárna 2019”

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.